<< Followers (315) >>

<< ORDER FORM >>

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List of order:
Methods Of Delivery:
Full Delivery Address:
Payment Method:

This contact form was created by Freedback.

FIND ME ON FB:

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501?sk=messages_inbox

++++++++++++++++++++++++++

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501


FIND ME ON IG:

IG: babylicious_beauty

++++++++++++++++++++++

Thursday, October 17, 2013

:: Skincerity Inovasi Teknologi Terkini Kembalikan Kulit Cantik







 





APA ITU SKINCERITY Dan BAGAIMANA IA BERFUNGSI?



Skincerity (keluaran Nucerity International) merupakan produk kosmetik berteknologi tinggi yang dicipta oleh pakar-pakar kulit Amerika; dibawah geran R&D kerajaan Amerika Syarikat (SBIR No. AR44435). Ia adalah masker pertama di dunia yang mampu "bernafas" sambil mengekalkan kelembapan dan membasmi kuman pada kulit. Justeru ia menyediakan "platform" terbaik untuk penyembuhan masalah kulit dari dalam secara semulajadi!



KEAJAIBAN SKINCERITY!

Skincerity dicipta khas untuk menyelesaikan masalah-masalah kulit dan sesuai untuk semua jenis kulit - lelaki, perempuan, kanak-kanak, malah bayi yang baru lahir! 

Alami keajaiban Skincerity sekarang! Keputusan kajian yang dijalankan oleh University of Texas Health Science Center di San Antonio, Texas menunjukkan 67% daripada pengguna yang diuji mengalami perubahan mendadak dari segi keanjalan kulit dan kekurangan kedutan sebanyak 39% hingga 200%! 

Dan kini Skincerity telah pun memasuki pasaran Malaysia secara online dan offline! Yang menariknya, Malaysia adalah negara operasi terbaru yang ke-11! 



5 MANFAAT UTAMA SKINCERITY:



1. Cleanse - Membersihkan kulit daripada bakteria dan kuman.
2. Rejunavate - Membantu pembentukan sel dan jaringan kolagen dengan kandungan atioksidan dan antipenuaan nya. Menghilangkan kedutan halus dan ada lifting effect.
3. Exfoliate - membuang/menanggalkan sel2 kulit mati.  
4. Amplify - Bertindak sebagai BOOSTER kepada produk skincare/kecantikan yang sedang anda gunakan. 5. Moisturizer - Melembap dan menghaluskan kulit.





Skincerity merawat masalah kulit kusam, berjerawat dan tona tidak sekata..



APAKAH BEZA SKINCERITY DENGAN RAWATAN KULIT LAIN?
- Satu produk pada harga paling menjimatkan, dengan hasil menyamai satu set lengkap skincare kelas A++, beribu ringgit rawatan salon kecantikan atau 'Chemical Peel'.
- Sangat menjimatkan masa, hanya beberapa saat untuk 'roll-on' pada wajah atau kulit bermasalah.
- Skincerity melakukan 4 tugas dalam satu.. - cucian wajah menyeluruh, melembab, merawat dan melepaskan anti-oksidan ke dalam kulit bagi penjanaan sel2 kulit baru yang luarbiasa pada masa anda tidur!
- Ia sangat sesuai pada mereka yang mempunyai jadual hidup yang sibuk dan padat, tidak perlu set skincare yang cerewet untuk mengekalkan kulit wajah yang anjal, bebas masalah dan sentiasa remaja.

masalah ruam, eczema dan alahan boleh diselesaikan dengan Skincerity..

PERLUKAH MENUKAR LANGKAH PENJAGAAN KULIT HARIAN SEDIA ADA?
- Tak perlu sama sekali. Anda masih boleh guna produk kesayangan anda malah boleh mengurangkan kuantiti penggunaannya (seperti toner, pelembab, krim muka). Kemudian, roll kan sahaja Skincerity di atas lapisan skincare anda dan biarkan saja ia kering dalam masa beberapa saat dan terus tidur!
- Lapisan masker yang terbentuk adalah sangat-sangat nipis ibarat kulit ke dua anda, ia boleh bernafas dan dalam masa yang sama memelihara dan menyimpan lembapan kulit semulajadi.


Skincerity juga sangat efektif untuk merawat kulit bekas jerawat. Gambar di bawah menunjukan hanya sekali pengunaan Skincerity dapat mengurangkan lebih 74% bakteria mengakibatkan jerawat.

 




.



 Cara guna Skincerity


Cara penggunaan Skincerity sangat mudah hanya dengan sapukan sahaja di di kawasan kulit yang anda kehendaki sebelum tidur.

ianya akan mencuci dan cepat kering melalui micro-porous masque hanya beberapa saat sahaja. Masque ini akan berkekalan di kulit untuk beberapa jam dan berfungsi untuk:-

1) melindungi tahap kelembapan kulit
2) Bolehkan kulit sentiasa  rehydrate dan mengekalkan kelembapan kulit sepanjang malam. Ini akan membuatkan kulit lebih lembut, lembab dan kulit  lebih licin.
3) Pada masa yang sama akan membenarkan lebih banyak oksiden melalui liang - liang kulit
4) Skincerity juga akan memberikan kelebihan produk- produk anti oksida yang lain yang di gunakan beri kesan lebih baik sebagai anti aging dan BERTAHAN LEBIH LAMA DAN KESAN LEBIH BAIK BERKALI GANDA.
5) Skincerity tidak seperti produk anti aging yang lain memberi kesan liang roma tersumbat dan juga beri kesan sakit atau memberi kesan sampingan lain
6) Dari inovasi teknologi Skincerity anda akan dapati setelah bangun tidur  kulit anda akan lebih lembut, cerah, segar dan kelihatan lebih muda
7) Kehebatan kemajuan teknolgi  ini di sokong oleh penyelidikan dan ujian klinikal dan di iktiraf oleh U.S. medical schools.


BERAPA LAMA UNTUK NAMPAK PERUBAHAN PADA KULIT SETELAH MENGGUNAKAN SKINCERITY?


- Kebanyakan pengguna melaporkan kesan dramatik pada tekstur dan tona kulit yang bertambah baik dalam hanya 1 atau 2 hari sahaja!

- Hasil yang lebih jelas boleh dirasai dalam tempoh seminggu penggunaan dan pemakaian berterusan mampu menyelesaikan banyak masalah kulit lain seperti kekeringan kulit, tompok2 penuaan, pori-pori terbuka/besar dan kedutan.
 - Walaubagaimanapun, tempoh pemulihan kulit juga bergantung kepada keadaan sejauh mana masalah kulit yang dialami.
Skincerity mampu menghapuskan kesan regangan atau strechmark..
- Ujian klinikal yang dilakukan di University of Texas Health Science Center menunjukkan 67% mereka yang menggunakan Skincerity mengalami peningkatan mendadak keanjalan dan pengurangan kedutan kulit iaitu sebanyak 39% sehingga 200% dalam masa singkat!.

BAGAIMANA SKINCERITY DIKATAKAN BERTINDAK SEAKAN-AKAN KULIT KITA?
- Skincerity mengandungi formula diPATENkan, apabila diguna ia menyerupai lapisan kulit yang akan mengekalkan kelembapan kulit dari dalam sambil mengeluarkan semua anasir tidak baik pada kulit.
Skincerity mewujudkan persekitaran supaya kulit dapat bernafas walau dalam keadaan tertutup melalui liang mikro lapisan masker, dan ia mampu mengekalkan kelembapan semulajadi sendiri dan menerima antioksidan untuk berjam-jam lamanya semasa kita tidur. Ia berfungsi seperti kulit kedua.

- Skincerity Acetone yang dimiliki Skincerity digunakan untuk memperbaiki kulit, menukarkan cecair di dalam botol kepada masker muka yang jernih kurang daripada 5 saat, menjauhkan bakteria, dan membentuk kulit yang sihat, lembab dan lebih muda luarbiasa.

- Vitamin E adalah ramuan penting dalam Skincerity, menggunakan gred terbaik di dunia iaitu natural Vitamin E. Ujian klinikal telah membuktikan bahawa Vitamin E mempunyai kesan anti-aging/anti-kedutan paling kuat pada kulit. Ciri-ciri antioksidannya membantu meningkatkan penghasilan sel2 baru menggantikan sel yang kering dan rosak.





- Manakala Vitis vinifera (minyak biji anggur -grape seed) adalah antioksidan (OPC) yang terkuat antara semua tumbuh-tumbuhan, berfungsi memperbaiki kerosakan tisu, menyembuhkan luka, mengekalkan kelembapan semulajadi kulit serta mengurangkan radikal bebas dan sinar UV yang mempercepatkan penuaan pramatang kulit.-

- Ianya 100% semulajadi (tidak diekstrakkan), 50 kali lebih kuat dari Vitamin E, 30 kali lebih kuat dari Vitamin C, bersifat Bio aktif  iaitu serap serta merta ke dalam badan dan bebas kesan sampingan.


BAGAIMANA UNTUK MENCUCI SISA MASKER SKINCERITY DARI KULIT/WAJAH?
- Skincerity sesuatu yang memang 'bijak'. Ia akan melekat pada kulit yang kering, kusam atau rosak dengan kuat, sehingga kulit asal pulih dan telah mendapat kelembapan yang seimbang dan tersimpan dalam keadaan sihat semulajadi.
- Jika anda alami perkara seperti ini, ia menandakan kulit anda tidak sihat, bermasalah atau kering. Jadi, boleh sapukan sedikit pelembab waktu malam dan biarkan kering, sebelum gunakan Skincerity. Ini akan membantu anda untuk menarik keluar Skincerity esok hari dengan lebih mudah.

- Di waktu pagi, kulit sudah berhidrasi, anda akan mendapati Skincerity telahpun menggelupas di permukaan kulit dan kelihatan seperti 'peel off mask' yang kering.
- Apa yang anda perlu buat hanya mengurut secara perlahan2 permukaan kulit dengan air suam atau lotion pembersih. Boleh menggunakan tuala kecil untuk mencuci sisa-sisa yang tertinggal pada kulit, dan anda boleh melihat kulit asal anda yang lebih muda dan segar dari hari ke hari..



KANDUNGAN SKINCERITY:


Acetone, Fluoropolymer, Tocopherol Acetate (Vitamin E), Acrylic Polymer, Water, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Fragrance
** TIPS: Untuk hasil yang terbaik, simpan botol Skincerity dalam kedudukan tegak pada suhu bilik.
** 1 botol tahan untuk 1-2 bulan jika digunakan setiap malam pada bahagian wajah dan leher sahaja. Apabila hasil memuaskan diperolehi, boleh gunakan Skincerity selang sehari..

KEISTIMEWAAN SKINCERITY 

✔ Pertama Menjadi Satu-satunya Masker Yang Bernafas DiDunia.
✔ Penemuan Terbaru dan Teknologi Yg DiPatenkan.
✔ Gred Farmasiutikal.
✔ Terbukti Berkesan Secara Klinikal.
✔ Terbukti Berkesan Secara Visual.
✔ Telah DiUji dan Diluluskan oleh Badan Dermatologi.
✔ Disyorkan oleh Pakar Kulit. Selamat utk semua jenis kulit.
✔ Semua Utk Semua Peringkat Umur dan Jantina. TIADA SEKATAN.
✔ Ranking No 1 drp Undian dan Kaji selidik pengguna "Top Ten Skincare Product of the World".
✔ Skincerity segalanya tentang Kesihatan Kulit Anda.
✔ Boleh digunakan untuk tujuan Kosmetik dan Klinikal 2 dlm 1.
✔ Produk dijamin berkesan & berkualiti PREMIUM.
✔ Ribuan testimoni bergambar.

100% DERMATOLOGIST TESTED and RECOMMENDED!

>>> SKINCERITY THE MULTISKINCARE <<<<


SKINCERITY ::
PRODUK UNTUK SEMUA RAWATAN KULIT-REVOLUSI BARU DUNIA KOSMETIK


Dermaceautical approved. Ahli dermathologist telah pun menggunakan Skincerity untuk treatment ke atas pesakit kulit. Ia sangat selamat dan terbukti berkesan untuk dua kegunaan; tujuan klinikal atau tujuan kosmetik.


TUJUAN KLINIKAL
✔jerawat
✔Parut (Lama ATAU Baru)
✔ruam
✔Ekzema
✔Rosacea
✔KP (lobak kulit beralun di lengan, celah peha,, punggung)
✔gatal-gatal
✔gigitan semut
✔gigitan nyamuk
✔Racun ivy dan oak (racun getah pokok)
✔melecur kulit(bukan untuk luka terbuka )

TUJUAN KOSMETIK
✔wajah
✔Leher dan dada
✔tangan
✔siku
✔kaki
✔Untuk kulit Kasar, kulit kering
✔Kulit rosak akibat pancaran matahari
✔Saiz liang pori yang besar
✔kulit kusam, kulit kering
✔Stretch mark (tona, tekstur, warna kulit)
✔garis-garis halus
✔kulit berkedut
✔Tona kulit tidak sekata dan keanjalan
✔Kulit menggerutu
✔kemerahan muka
✔Untuk digunakan selepas (IPL) rawatan laser.
✔Untuk menguatkan atau menyempurnakan produk kosmetik lain yang digunakan bersama skincerity..
(dan lain-lain)


UNTUK LIHAT TESTIMONI SKINCERITY !!


Skincerity semakin menjadi pilihan!

Testimoni pengguna yg konsisten amalkan lebihkurang 1 minggu...
Penggunaan selama 20 hari ..

Masih teruskan ber skincerity utk dapatkan kesan lagi mantap!!
HANYA 30 SAAT DI PERLUKAN .....Masalah Jeragat di kalangan Warga Asia

Jeragat atau nama medikalnya Melasma adalah salah satu dari masalah kulit yang sangat biasa di kalangan penduduk Asia umumnya dan Malaysia , khasnya. Di Asia tenggara, ia berada dalam 10 tangga teratas didalam masalah kulit yang dihidapi. Kaum wanita lebih kerap terlibat dimana nisbahnya lebihkurang 12:1 ( Wanita: Lelaki). Nisbah ini berbeza-beza dari satu Negara ke Negara yang lain . Insiden yang paling tinggi dilihat pada mereka yang berumur 25- 50 tahun. Kawasan muka yang sering terlibat adalah bahagian pipi. Namun terdapat juga mereka yang mengalami nya pada hidung dan dahi. Melasma boleh di bahagikan kepada Melasma Epidermal dan Melasma Dermal. Kerap kali , kedua-dua keadaan tersebut akan hadir bersama. Tidak kurang juga mereka yang mempunyai melasma akan juga mempunyai Hori’s Naevus . Hori’s Naevus ini selalunya akan lebih jelas sewaktu mengandung. Ianya telahpun ada pada pesakit tetapi tidak disedari kerana kurang jelas. Seperti yang kita ketahui, apabila mengandung, badan akan menghasilkan lebih banyak pigmen. Oleh itu, Hori’s Naevus dan melasma akan lebih jelas kelihatan dan disedari hanya semasa mengandung. Keadaan ini akan mengecewakan pesakit yang mendapat rawatan untuk melasma kerana kekadang akan berlaku keadaan dimana melasma hilang dengan rawatan tetapi Hori’s Naevus semakin jelas kelihatan. Ini adalah kerana sebelum ini ia dilindungi oleh melasma tetapi bila melasma telah tiada, tompokan hitam Hori’s Naevus akan kelihatan jelas. Perbezaan Hori’s Naevus dengan melasma akan dapat diketahui oleh doctor anda.

Sebab-sebab terjadinya melasma ( Jeragat )

1) Terdedah kepada cahaya matahari terik
2) Penggunaan hormone. Cthnya Pil perancang
3) Penggunaan kosmetik / rawatan kulit tidak sesuai
4) Keturunan.

Jika ada masalah JERAGAT...
jom ber ROLL ON dengan SKINCERITY...

BERTINDAK SEGERA!


  Skincerity, hanya 30 saat dan lapisan skincerity akan kering serta merta, dan boleh terus tidur, keesokannya akn dapati kulit sgt segar dan lembut, yang bestnya, lelaki dan kanak2/baby pun boleh pakai, sbb sgt sesuai utk semua kulit dan umur, ini telah pun dikaji oleh pakar2 kulit US selama 3 thn

Satu lagi ujian yang di jalankan Department of Dermatology, University of Utah Medical School menggunakan teknolgi Skincerity berbanding dengan cream aktif agen untuk menentukan yang mana lebih berkesan dari segi agen aktf

Keputusan kajian Utah Medical School menunjukan selepas 2 jam Skincerity di gabungkan dengan anti oksida kegemaran anda memberi kesan 3 kali ganda berbanding menggunakan cream anti oksida sahaja. Ini bermakna gabungan sebarang produk anti oksida bersama Skincerity akan memberikan kesan lebih baik kepada anda sebanyak 3 kali ganda!




Skincerity. Dermatologist tested and recommended.


TESTIMONI


 Produk Nucerity Skincerity tested dan developed oleh Dermatologist, Company ini dapat geran govt US untuk membuat skincerity, Ianya di uji selama 3 tahun oleh klinik-klinik pakar kulit US, founder dan  Ceo Nucerity Skincerity adalah pakar kulit

Selepas 90 Hari.
 

Lepas 90 Hari
 

Lepas 4 Bulan.
 





BERMINAT?

BOLEH ORDER SEKARANG..

HARGA SEBENAR :
RM280(S), RM285(S/S)

HARGA KAMI :

RM250(S/M), 
RM255(S/S)


30ml/botol

-harga termasuk kos pos-


Berminat?? 
SMS/Whatsapp Ayda 0123884233

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click " Older posts" for more items on the following pages

SENARAI HARGA !!

�� SENARAI HARGA ��

UPDATED 24 AUG 2017

------------------------------

�� Harga yang ditawarkan TIDAK TERMASUK POSTAGE

��POSTAGE:RM8 SM / RM12 SS

-----------------------------------

Marked with ��:

HARGA JUAL YG DITETAPKAN HQ

-----------------------------------

�� �� 1 �� ��

�� 1 MINUTE MIRACLE FOUNDATION

�� RM35 TIDAK TERMASUK POSTAGE

�� 1 MINUTE MIRACLE MASCARA

�� RM45 TIDAK TERMASUK POSTAGE

�� �� A �� ��

�� ASWAD SERUM JERAWAT

�� RM 65 SM RM 75 SS

�� ��AUDELA BY NAD ZAINAL

�� RM175 SM RM185 SS

�� ��AIJUICE DOSSIER

�� RM75 SM RM80 SS

���� B ����

���� C ����

�� CPG COSMETIC

�� CPG COMPACT POWDER

�� RM 59.90

COLOR AVAILABLE :

�� WHITE ROSE

�� NATURAL BEAUTY

�� LUXURY BEIGE

�� CPG EYEBROW

�� RM39

COLOR AVAILABLE :

�� BROWN CHOCOLATE

�� CARAMEL

�� SOFT CHOCOLATE ⛔ Out Of Stock

�� CPG LIPSTICK PEN

�� RM42 POS ASING

COLOR AVAILABLE :

�� NUDE SKIN

�� SEXY CHOC

�� RED APPLE

�� DUSTY PINK

�� CPG LIQUID FOUNDATION

�� RM75 POS ASING

COLOR AVAILABLE

�� BEAU (CERAH)

�� MAGANDA(NATURAL)

��PRAGTIGE ( GELAP)

���� D ����

�� DUOYA MASCARA BY NORAFURLA

RM30

�� DEXANDRA PREFUME

SEBOTOL RM65

2 BOTOL RM120

�� DIAN'Z PRODUCT

�� DIANZ VITAMIN C & E 2017

�� RM50

�� DIANZ NANO LIGHTENING CREAM

�� RM40

�� DIANZ NANO REMOVAL CREAM

�� RM55

�� DMS 360 PRODUCT

�� DMS SKINCARE

RM139

�� DMS SERUM STEMCELL

RM100

�� DYXY COSMETICS

�� DYXY BC CREAM FOUNDATION (BCC)

�� RM80 TIDAK TERMASUK POS

�� DYXY GREE TEA FACE MIST 160ML

�� RM 50 SM RM 55 SS

�� DYXY BRUSH

�� RM 40 SM RM 45 SS

�� COMBO ASYALLIE

( BC CREAM+ FACE MIST+ BRUSH )

�� RM140 (SM) / RM150 (SS)

�� COMBO SYAFIQAH AINA :

( BC CREAM+ FACE MIST)

�� RM115 (SM) / RM120 (SS)

���� E ����

���� F ����

���� G ����

���� H ����

�� HEZLIN SIGNATURE PRODUCT

�� THE LILY LIPTINT

�� RM29

�� MAGNIFICENT LENS

�� RM56

�� PINKISH GLOW - MIRICAL MAKE UP SPRAY

�� RM59

�� SECRET ILLUSION - BB CUSHION PERFECT FIT COMPACT

�� RM49

SKIN COLOR :

�� LIGHT

�� NATURAL

���� I ����

�� I FLAWLESS MINYAK ARGAN EMAS

RM80

�� I'OLS ILLUMINATOR PRODUCT

�� I'OLS ILLUMINATOR CODE SEXY 5 GM (MINI SIZE)

�� RM28

�� I'OLS ILLUMINATOR CODE SEXY 15GM (FULL PACK)

�� RM78

�� INAI KENING BROWN & GRAY

�� RM30 SEM RM35 SS

���� J ����

���� K ����

���� L ����

�� ELLY MAZLIN PRODUCT

�� LINAPOMPOM SOAP BY ELLY MAZLIN

�� RM24 TIDAK TERMASUK POS LAJU

�� SEFHPOMS SERUM BY ELLY MAZLIN

�� RM60 TIDAK TERMASUK POS LAJU

�� LAURA LASHES 3D MALAYSIA - BULU MATA 3D

�� RM49 TIDAK TERMASUK POS LAJU

Code Lashes:-

✅ Suzy

✅ Elsa

✅ Lucy

✅ Chloe

✅ Grace

✅ Adele

✅ Kim

✅ Blair

✅ Ivy

✅ Vera

���� M ����

�� MEDINA PRODUCT

�� SLIMMING & DETOX TEA

�� RM 15

�� KAKICANTIQ TEA

�� RM 25

�� COMBO SLIMMING & DETOX TEA + KAKICANTIQ TEA

�� RM 40

�� COMBO SLIMMING DETOX TEA + KAKICANTIQ TEA + MARYAM

�� RM75

�� MAXXSLIM BOOSTER

RM69

�� MANNIQUEEN ARGAN OIL ELIXIR 50ML

�� RM69 TIDAK TERMASUK POS LAJU

�� MANNIQUEEN ARGAN OIL ELIXIR 100ML

�� RM120 FREE POS UNT SEMENANJUNG

�� MALYEQA PRODUCT

�� MALYEQA MULTIFUCTION SERUM 30GM

�� RM95

�� MALYEQA BOOSTER SERUM 30ML

�� RM88

�� MALYEQA BOOSTER SERUM 50ML

�� RM115

�� MALYEQA AMBASSADOR COMBO (1 x Multi Action Serum 30gm

+ 1 x Booster Serum 50ml)

�� RM195

�� MALYEQA PLATINUM COMBO (1 x Multi Action Serum 30gm

+ 1 x Booster Serum 30ml)

�� RM165

�� MALYEQA PANDORA TRAVEL SET

1 x Multi action Serum 10gm

1 x Cleanser 30ml

1 x Booster Serum 15ml

1 x Wonder Soap

�� RM95

���� N ����

��NSIS PRODUCT

�� NSIS MASCARA

�� RM60

���� O ����

�� OBSESS COSMETIC

�� OBSESS DD CUSHION

�� RM79

�� OKAYA FOUNDATION

�� RM79

���� P ����

�� PEWIT PRODUCT

�� PIPIPINK STICK BLUSHER

�� RM60 BUAT MASA SEKARANG ADA PROMOSI

���� Q ����

�� QU PUTEH PRODUCT

�� QU PUTEH MILLENIA WHITENING CHAMPS

RM68

���� R ����

�� RIDZKIN LIPMATTE

RM45

MENTON :

FUSILIER :

TURKESTANICA :

COMMERCE :

DOUBLE LADY :

ENTERTAINER :

ESCAPE :

LOUVRE :

ANGELIQUE :

LINFOLIA :

�� RELIAN MASCARA

RM30

�� ROSETYRA PRODUCT

�� TRIAL BLING BLING SPRAY 30ML (BBS)

�� RM30 TIDAK MASUK POSTAGE

�� FULL BLING BLING SPRAY (BBS)

�� RM69 TIDAK MASUK POSTAGE

�� TRIAL BAKAWALI BEAUTIFYING WATER 30ML (BBW)

�� RM35 TIDAK MASUK POSTAGE

�� FULL BAKAWALI BEAUTIFYING WATER (BBW)

�� RM89 TIDAK MASUK POSTAGE

�� SNOWDROP HD

MINI 5G : RM30

FULL : RM98

�� ROSE HD

MINI 5G : RM30

FULL : RM98

�� LILY HD

MINI 5G : RM30

FULL : RM98

�� VIOLET HD

MINI 5G : RM30

FULL : RM98

�� ROSETYRA RADIANCE POWDER

TRIAL 5G : RM30

FULL : RM63

�� ROSETYRA CC CREAM

RM89

�� ROSETYRA POWER CORRECTOR

RM49

�� ROSETYRA SUPERB CONCEALER

RM49

�� RIFFAA D'HATI PRODUCT

�� RIFFAA GLOWING SPRAY

�� RM39 TAK MASUK POS

���� S ����

��SARI BEAUTEE PRODUCT

�� BOOBS UP SOAP - TAHAN 2 BLN

�� RM40 TIDAK TERMASUK POS

�� BREAST SERUM - TAHAN SEMINGGU

�� RM40 TIDAK TERMASUK POS

�� BREAST SERUM - TAHAN 4 BLN

�� RM 132 TIDAK TERMASUK POS

�� BREAST MASK - TAHAN SEMINGGU

�� RM63 TIDAK TERMASUK POS

�� SET KENING 2 MENET

�� RM25 TIDAK TERMASUK POS

���� T ����

���� U ����

���� V ����

�� VEVIOUS FULL PACK 20ML

�� RM80 FREE POS

�� VEVIOUS TRIAL PACK 5ML

�� RM23 TIDAK TERMASUK POS

���� W ����

���� Y ����

�� YARRA MOISTURISER 50ML

�� RM29 TIDAK TERMASUK POS

�� YARRA MOISTURISER 100ML

�� RM48 TAK MASUK POS

�� YARRA SCRUB SOAP 50GM

�� RM35 TAK MASUK POS

���� Z ����

-----------------------------------------------------------------------------------------

<< My Blog List >>