<< Followers (315) >>

<< ORDER FORM >>

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List of order:
Methods Of Delivery:
Full Delivery Address:
Payment Method:

This contact form was created by Freedback.

FIND ME ON FB:

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501?sk=messages_inbox

++++++++++++++++++++++++++

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501


FIND ME ON IG:

IG: babylicious_beauty

++++++++++++++++++++++

Tuesday, June 18, 2013

:: AURA WHITE PURE L GLUTATHIONE CHOCOLATE FLAVOUR 1, 000 000MG MURAH



NEW FORMULA..NEW LOOK.. NEW IMPROVEMENT....AURAWHITE CHOCOLATE FLAVOUR

~1,000,000 mg~

Mari kita shake..shake AURAWHITE CHOCOLATE setiap pagi kerana ia memberi kita lebih tenaga dan yang pasti kulit wajah kita boleh nampak perubahan dalam masa 7-14 hari.

Hmmmm cara bancuhan 3 scoop dan 120 ml air sejuk yang pasti lepas uollss minum pasti nak lagi sebab tak puas minum hehe tak percaya cuba la hari ini. Wowww Passssti AURAWHITE CHOCALATE INDULGENCE menceriakan hari-hari anda. Try lah !!!

♥♥ Hmmm... Anda pencinta Coklat ? Terutama bila ia cair di mulut.. Hmmm..So Yummeeeh!!!

Tahukah anda coklat sangat baik untuk kecantikan anda ini kerana coklat bersifat antioksidan yang mampu melindungi kulit daripada kesan kerosakan berpunca daripada pendedahan kepada matahari atau elemen persekitaran yang lain.

Menyangkal mitos kononnya ia membuatkan kulit lebih mudah berjerawat, coklat sebaliknya dikelaskan sebagai makanan yang sihat kerana kandungan nilai antioksidan tinggi padanya.

Pemakanan berasaskan bahan daripada coklat juga mampu membantu menjaga kolagen dan melawan kerosakan akibat sinar matahari kerana ia kaya dengan zat baik iaitu flavanoid.

AURAWHITE Chocolate Indulgence 1 million mg concentrated
dengan bahan lain :

- Dark Chocolate
- Tilapia Collagen
- L-Glutathione
- Co Enzyme Q10
- Pearl Powder
- Hyaluronic Acid
- Multivitamin

 
 

TIPS HEBAT:
AMALKAN AURAWHITE CHOCOLATE DI WAKTU PAGI & AURAWHITE LEMON BERRIES DI WAKTU MALAM. DAN RASAI KEHEBATAN YANG TERHEBAT DARI AURAWHITE !! 


DARK n YUMMY , SUPER CREAMY n MELTY


AURA WHITE WITH CHOCOLATE FLAVOUR READY STOCK NOW!
 

AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE :
 
Ia adalah dark chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano dimana ketika dibancuh ia tidak berketul jadi penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna.

Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif.
Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungi protein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan.

Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan dapat menbantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.



Saranan adalah untuk mengambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi dan AURAWHITE LEMON BERRY 900000MG pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat!Bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang ummphh yummylicious!



Sesuai untuk lelaki & wanita.













Beli Aurawhite Choc, FREE Aura Shine 10 tablet..apa itu AURASHINE ?

AURASHINE !! SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND !!
KELEBIHAN PRODUK AURASHINE :


- Menggunakan Teknologi Nano dimana tekstur 1000x lebih halus dan memberikan peyerapan yang sempurna


- Hasil gabungan Bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder d
engan inovasi bahan tambahan antaranya hyaluronic Acid ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll dapat mengekalkan kecantikan & kesihatan sebagai booster tambahan selain pengambilan Aurawhite Collagen.


- Mengandungi 26 vitamin & mineral membantu mengaktifkan sel kulit, melembap,mencerah serta menganjalkan kulit & awet muda.


- Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta Pudina ekstrak untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda.


- Sesuai untuk lelaki & wanita








HARGA:
RM140(S/M) RM150(S/S) RM140 (COD)
-HARGA TERMASUK KOS POS-
1KG/JAR
(2 BULAN PENGAMBILAN)

10 HADIAH MENARIK MENANTI ANDA!!!!
 
♥ PERCUMA SHAKER
♥ PERCUMA AURA SHINE
♥ PERCUMA 4 SHISEIDO MASK (menarik keluar blackhead&whitehead)
♥ CRYSTAL COLLAGEN EYE MASK ( merawat eyebag)
♥ CRYSTAL COLLAGEN LIP MASK (merawat bibir kering)

♥ PERCUMA 2 DETOX FOOT PATCH (menarik toksin keluar)
 ♥ PERCUMA POS



AGENT DROPSHIP ARE WELCOMED

RM120 X 5 JARS @ RM600 + RM30 POS LAJU
RM110 X 10 JARS @ RM1100 + RM60 POS LAJU

####HOT..HOT..HOT..NK LEBIH JIMAT..JOM COD SKRG ,HARGA SGT MURAH DIBWH HARGA JUALAN =RM140 SAHAJA
AMBIL BY HAND, BAYAR BY CASH

# UKAY BISTARI HULU KELANG (8.00PM-11.00PM WEEKDAYS & 8.00AM-11.00PM WEEKENDS)
CONTACT PERSON : WAN 012-3611585
CONTACT PERSON : AYDA 012-3884233

BERMINAT?? PM/ WHATSAPP AYDA DI 0123884233
@ BBM 2276369C

:: MAIXARA C SENTIAL WITH HYDRAULIC ACID (HA)

 
MAIXARA C-SENTIAL 
Now With HA !!!

MAIXARA (MCS) WITH HA AND NEW LOOK

MCS kini mempunyai tablet berbentuk bulat dan sangat sedap dimakan kerana menggunakan 100% Extrak Strawberry utk rasa sebenar....ia juga ditambah dengan HA (Hyaluronic Acid...) bg meningkatkan lg keupayaaan nya

Apa itu HA? Ia adalah Hyaluronic Acid... 

MCS dgn Hyaluronic Acid (HA) adalah suplemen Terbaik dan Berkhasiat untuk anda dan juga seisi keluarga. Ia diformulasi 3X ganda Lebih Baik dari suplemen biasa. Nak tahu apakah khasiat dan kebaikan HA?
HA adalah Penting untuk sendi, kulit, mata, gusi dan rambut. Semakin tua HA akan semakin kurang. HA berfungsi utk melembapkan kulit, menegangkan kulit dgn pembentukan kolagen, menghilangkan garis halus dan menstabilkan metabolisma badan.



Formula baru MCS dgn HA.. Terbaik untuk anda!
Kebaikan MCS tidak perlu diragui lagi... kini dengan tambahan agen anti oksida Terhebat Hyaluronic Acid (HA) kulit menjadi semakin cantik dan cerah! HA sangat baik utk kulit. Ia menjadikan proses pencerahan lebih cepat 3x dari biasa.. Jom berMCS... Hanya terbaik dari Maixara!!!!...




  Harga 1 kotak Maixara C - Sential With HA
60 biji
 RM100 (sm)
RM105 (ss)
 
* free poslaju RM6
* Free Lip Mask
* Free Eye Mask
* Free  Black Mask
* Free  White Mask

BELIAN BORONG

10 BOTOL MAIXARA C-SENTIAL RM 750  (PENGEDAR)


Alhamdulillah selepas Maixara C-Sential berjaya dijual hampir 100,000 kotak, kami ingin memperkenalkan Duta Maixara iaitu Diana Rafar. Alhamdulillah Diana juga pengguna setia Maixara telah berpuas hati dengan Maixara C-Sential yang berjaya mengurangkan sinus dan kulit kering beliau sebelum ini.   
 Pengguna Setia & Duta Maixara
- Membantu kulit kering Diana menjadi lebih lembap
- Membantu Diana mengatasi masalah sinus
- Kulit Diana juga menjadi CERAH & CANTIK hanya dgn Maixara C Sential


 *Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu

Maixara C-Sential dgn Hyaluronic Acid (HA) adalah suplemen Terbaik dan Berkhasiat untuk anda dan juga seisi keluarga. Ia diformulasi 3X ganda Lebih Baik dari suplemen biasa. Nak tahu apakah khasiat dan kebaikan HA? 

 sendi, kulit, mata, gusi dan rambut. Semakin tua HA akan semakin kurang. HA berfungsi utk melembapkan kulit, menegangkan kulit dgn pembentukan kolagen, menghilangkan garis halus dan menstabilkan metabolisma badan.
Jadi, cubalah MCS hari ini kerana ia merupakan suplemen lengkap utk tubuh kita agar kekal sihat dan cantik!



KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL

- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.

- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.

- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.

- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.

- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.

- Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.

- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.

- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.

Menariknya, ia boleh ditelan atau dikunyah dengan perasa strawberi..:)
Serlahkan keserian dan kecantikan anda dengan cara yang mudah dan menjimatkan..

PENGAMBILAN DISARANKAN:

-1 tablet selepas makan malam setiap hari (usah ambil terlalu lewat atau selepas pukul 11 malam)
- bole diambil maksima 2 tablet (saranan yang sebaik2 nya terutama pada bulan ptama pengambilan)
- minum air bersih yang banyak sepanjang hari
*ELAK CAFFEIN, ALKOHOL DAN ROKOK UNTUK KESAN MAKSIMUM





MAIXARA....APA TU???
Ianya merupakan supplement utk kecantikan kulit dan dalaman wanita dan lelaki...

SETIAP TABLET 10,000MG MENGANDUNGI:

1) Vitamin C (1,000mg)
2) Collagen (4,000mg)
3) Glutathione (3,000mg)
4) Ekstrak Strawberry (2,000mg)


FAKTA PRODUK:
) Produk keluaran Bumiputera Islam
2) Halal & Selamat
3) Tidak mengandungi Gelatin
4) Selamat untuk wanita mengandung dan menyusu badan
5) Pengilang berstatus GMP
6) Sesuai untuk lelaki dan wanita
7) Kolagen dari ikan talapia- mereka yang alah kolagen marin/seafood boleh amalkan
8) Terbukti berkesan!Menariknya, ia boleh ditelan atau dikunyah dengan perasa strawberi.. :) Serlahkan keserian dan kecantikan anda dengan cara yang mudah dan menjimatkan..


KEISTIMEWAAN MAIXARA C-SENTIAL:
- Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu dan berseri.
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis, juga batuk serta demam selesema.
- Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut.
- Anti penuaan dan antioksidan yang tinggi.
- Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan.
- Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mengekalkan kesihatan gusi & gigi.
- Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain.


10 sebab mengapa Maixara C-Sential menjadi PILIHAN RAMAI

- 2x LEBIH kuantiti dari biasa iatu 60 tablet
- 2x LEBIH kandungan mg dari biasa iaitu 10,000mg
- boleh dimakan oleh lelaki mahupun perempuan
- kesan seawal 2-5 hari sahaja
- tablet boleh dikunyah seperti gula - gula
- Rasa tablet yang sangat sedap
- 1 kotak tahan untuk 2 bulan untuk jimat atau 1 bulan untuk kesan cepat
- boleh dimakan sewaktu datang haid atau ibu sedang menyusu badan
- tiada kesan sampingan kerana 100% adalah daripada ekstrak buah- buahan
- buatan tempatan, Halal dan dijamin selamat!


PENGAMBILAN DISARANKAN:

-1 tablet selepas makan malam setiap hari (usah ambil terlalu lewat atau selepas pukul 11 malam)
- bole diambil maksima 2 tablet
- minum air putih yang banyak sepanjang hari


Kenapa  Maixara menggunakan kolagen ikan talapia dan tidak menggunakan kolagen marin seperti produk2 lain??


Kajian menunjukkan bahawa:  
  • struktur kolagen ikan lebih mirip dengan kolagen manusia 
  •  molekulnya yang lebih kecil amat mudah diserap dan dihadap oleh tubuh, seterusnya membentuk semula kolagen yang kian susut pada bahagian kulit, tulang, sendi dan lain-lain bahagian badan. 
  • Kajian klinikal awal juga menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari berturut, mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%.
  • Kolagen ikan talapia tidak menyebabkan alegik bagi sesetengah orang yang alegik dengan makanan laut terutamaya penghidap resdung.


KELEBIHAN MAIXARA C SENTIAL

*Amat berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin dan gebu
*Mengekalkan kelembapan kulit
*Menghilangkan bintik-bintik hitam/jeragat
*Memudarkan lingkaran gelap bawah mata
*Mengekalkan kelembapan
*Merawat penyakit kulit seperti bisul, ekzema, dermatitis
*Merawat batuk/selsema/demam
*Membasmi bakteria jerawat dan merawat parut
*Anti penuaan dan anti oksida
*Membantu mengurangkan masalah sinus/resdung dan alahan
*Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu rosak
*Mengekalkan kesihatan gusi dan gigi
*Mengangkat kembali kulit yang kendur
*Merawat rambut gugur
*Merawat kulit kusam dan kering
*Merawat kulit berkedut
*Merawat masalah pori terbuka atau kulit berminyak
*Menaikkan semula kulit wajah, payudara dan punggung yang 'jatuh'
*Menegangkan kulit perut yang menggeleber


NI LAH HASILNYA....


Apa yang membezakan Maixara C-Sential dengan yang lain?

1. Sudah tentu kerana sumber kolagen nya yang HALAL dan bersih, diekstrak dari kulit ikan TALAPIA merah! Sumber akuatik yang murah namun dengan kecanggihan teknologi yang dibangunkan industri tempatan, ekstrak kolagen yang terhasil berkualiti premium dan mudah diserap tubuh (molekul kecil). Harga produk juga tentunya buat anda tidak berkira untuk membeli (berbaloi2).

Kolagen inilah yang memberi nutrisi pada kulit, mengekalkan kelembapan semulajadi, menganjal dan membina sel2 baru dengan lebih sihat dan sempurna, merawat luka dan parut, mengenyalkan otot/sendi selain membuatkan kulit halus dan licin. Pengambilan konsisten mengurangkan risiko osteoathritis, osteoporosis dan arteriosclerosis. Kajian klinikal awal menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%! wow..

2. Ekstrak strawberi berikan warna dan perasa sebenar kepada tablet Maixara C-Sential, bukan perisa tambahan semata2. Yang bagusnya tablet ini boleh diKUNYAH! Berbanding produk lain yang hanya ditelan saja, tentu nya ia akan merangsang deria rasa anda pada sesuatu yang lebih istimewa. Buah ini juga kaya dengan nutrisi dan vitamin serta tinggi antioksidan yang berperanan menjauhi radikal bebas, melambatkan penuaan pramatang, mengurangkan risiko pelbagai jenis kanser dan mengimbangi paras gula dalam darah.

3. Vitamin C 1000mg dan glutathione, dos yang menepati piawaian dan sesuai untuk semua golongan lelaki dan wanita. Yang ini saya sudah banyak kali menulis tentang kelebihan nya dalam entry2 berkaitan.


TESTIMONI...TESTIMONI...TESTIMONI....MAIXARA C SENTIAL 10000MG...OHSEM













 Harga 1 kotak Maixara C - Sential With HA
60 biji
RM100 (sm)
RM105 (ss)
* free pos  
* free gift

Harga Borong :
10 botol @ RM75 = RM750
* free pos semennjung

nak order ?
 PM/WHATSAPP AYDA
0123884233

:: FERWHITE L GLUTATHIONE 1 MILLION MG

Fereena Ferwhite adalah produk yang dihasilkan oleh kilang milik syarikat DZ TRADE MALAYSIA SDN BHD. Kandungan campurannya adalah 100% mengikut sukatan sebenar mengikut formula asal dan tepat.  Fereena FER’WHITE ada kandungan ekstrak mangosteen, epal dan acaiberry di mana umum tahu buah-buahan ini adalah terbaik untuk kulit kita dari segi luaran mahupun dalaman. Fereena FER’WHITE ada gabungan Vitamin A, B, C, D, E dan K berTujuan untuk membantu Glutathione bekerja dengan lebih cergas. Mendapat kelulusan 100% dari KKM dan pengeluarannya dipantau sendiri oleh pemilik syarikat. Fereena Ferwhite dipasarkan dengan harga yang sangat berpatutan kepada pengguna dengan khasiat yang jauh lebih bagus.
Ini lagi satu produk yang memberi kelebihan untuk penjagaan kulit yang sekata. Produk ni nampak macam sama dengan AURAWHITE..Tapi sebenarnya kandungan produk FER'WHITE dan aurawhite adalah tidak sama.


"Alternatif tuk penjimatan maksima, mendapat permintaan yg sungguh menggalakkan. FerWhite by Fareena Beauty produk keluaran bumiputera, produk yang mampu membuatkan uols awet muda tanpa perlu berbelanja besar malah kesan awalnya boleh dirasa dan dilihat seawal 14 hari! Tidak perlu pembedahan atau suntikan untuk tampil jelita, segar dan berseri sepanjang masa. Yang paling mahalnyer mengandungiAPPLE STEM + GRAPE SEED EKSTRAK !!!!"
. 

L-GLUTATHION
Glutathione adalah sejenis molekul yang terdapat dalam tubuh.  Terdiri daripada 3 jenis asid amino L-Sistem, L-Asid Glutamate dan L-Glisin.  Ia dihasilkan daripada zat makanan yang terdapat dalam tumbuhan.  Bertindak sebagai agen detoksifikasi yang hebat kerana ia membantu membuang toksin seperti logam, bahan pelarut, dengan pengikat dan menukarkan bahan-bahan tersebut kepada bentuk yang boleh dibuang melalui sistem perkumuhan.  L-Glutathione merupakan sejenis antioksida yang bertindak melawan radikal bebas iaitu radikal perosak sel.    Selain itu, ia juga mampu menghalang penghasilan melanin yang menggelapkan warna kulit.  Gluthatione mengaktifkan sel kulit, membantu mengaktifkan kolagen, melambatkan proses penuaan, serta mencerahkan warna kulit.  Kebaikan glutathione untuk tubuh adalah dapat melindungi sel dan tisu utama tubuh seperti hati, arteri, paru-paru dan juga sel-sel kulit.
Proses Pemutihan:
Kulit Putih: 1-3 Bulan
Kulit Sederhana Gelap: 3-6 Bulan
Kulit Gelap: 6-12 Bulan
*Nota Penting: Apabila terdapat perubahan pada warna kulit seperti yang diidamkan, kurangkan dos kepada tahap minima atau selang sehari.
KOLAGEN
Kolagen adalah protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protein di dalam badan. Ia  menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan.  Kolagen adalah unsur yang wujud disekeliling sel.  Penghasilan kolagen berkurangan dengan kadar 1.5% pada setiap tahun selepas usia mencecah 25 tahun.  Kesan pengurangannya mula dirasai lebih kurang 10 tahun kemudian. Selepas usia 45-50 tahun, badan kita akan kehilangan hampir separuh daripada kolagen yang ada. Jadi, semakin meningkat umur, semakin berkurangan kolagen dalam badan.  Hal ini akan memberi pelbagai kesan kepada kulit.
Sumber kolagen yang  digunakan untuk produk Fer’white adalah dihasilkan daripada ikan tilapia.  Kolagen yang dihasilkan daripada ikan membantu pembetukan kolagen yang menyusut pada sendi, tulang dan kulit.  Kolagen yang bersumberkan ikan ini bersifat elastik, kepaduan sel yang tinggi serta berkapasiti tinggi untuk kekalkan kelembapan.  Kolagen berfungsi menstabilkan struktur kulit, melembab, menegang dan menganjalkan kulit bagi menghalang penuaan.  Dapat mengurangkan pigmentasi dan juga menyuburkan rambut serta kuku.
HYARULONIC ACID (HA)
Berfungsi untuk melembabkan kulit, menjadikan kulit lebih elastik, membantu pembentukan kolagen, mengurangkan garis halus pada wajah serta meningkatkan metabolisma.  Hyarulonic Acid berfungsi melalui sel-sel molekul yang halus dan kecil serta mudah menyerap.
ACAIBERRY
Mengandungi antioksidan tinggi yang dapat melambatkan proses penuaan. Acaiberry juga mengandungi Omega-3, Omega-6 dan Omega-9 asid lemak yang baik untuk kesihatan tubuh.  Ia dapat mecantik dan melicinkan kulit, menurunkan paras kolesterol, melangsingkan badan, meningkatkan metabolisma tubuh.
L- CARNITINE
Bertindak sebagai antioksidan kepada ancaman radikal bebas.  Menguatkan ketahanan sel badan dan membantu merangsang pembaikan sel serta membaiki DNA yang dirosakkan oleh radikal bebas.
EKSTRAK MANGGIS
Penggunaan ekstrak manggis dalam produk Fer’white adalah kerana ekstrak manggis terbukti mengandungi sebatian unik bernama xanthone yang mempunyai ciri antioksida yang tinggi serta baik untuk kesihatan.  Manggis dipercayai dapat merawat penyakit kulit seperti jerawat serta melindungi sistem dalam tubuh daripada kerosakan radikal bebas.  Xanthone bertindak sebagai antibiotik semulajadi, antiviral, anti radang, anti mikrob, anti alahan, anti kanser, dan merupakan antioksida yang sangat baik.
APPLE STEM CELL
Sebiji epal mampu mengatasi masalah penuaan.  Mungkin sukar dipercayai, namun itulah kenyataannya kerana epal mengandungi bahan antioksidan  yang tinggi.  Kajian mendapati epal bukan sahaja dianggap bahan anti pengoksida, malah ia mampu mencegah beberapa penyakit.  Epal memiliki khasiat tersendiri yang juga bertindak mencantikkan kulit, sekaligus mengatasi masalah penuaan.  Ia mengandungi vitamin C dan berupaya menggalakkan pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat.  Sel stem buah itu berkesan mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk membaiki epidermis iaitu lapisan luar di samping menggalakkan pembentukan pigmen kulit.  Kebaikan Apple Stem Cell ini adalah membantu melambatkan proses penuaan di samping membaikpulih sel-sel kulit badan.  Ia juga membantu menjadikan kulit kelihatan tegang dan cantik.

"Wah, da byk yg pakai, makin banyak yg puas hati,uols pon blh jd cam mereka jugak"

KEBAIKAN FERWHITE :
  • mampu mencerahkan & gebukan kulit 1 badan
  • membersihkan kulit drpd jerawat yg teruk / jeragat /pigmentasi - hilangkan parut dan liang pori terbuka..
  • kulit akan terasa anjal & tegang
  • memberi vitamin pd kulit 
  • menghilangkan kulit kusam
  • Mengurangkan kedutan dan garis halus
  • Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
  • mencegah pigmentasi
  • Memudarkan jeragat dan tompok-tompok hitam
  • Menpercepatkan penyembuhan luka
  • menguatkan saluran darah dan tulang
  • Mempercepatkan penyembuhan luka pada kulit.
  • Mencantikkan kulit, melicin,& menegangkan kulit
  • Mengurangi jerawat
  • Kulit terasa lembut dan kenyal

321330 307220732742685 1460484243 n FERWHITE 1000,000MG
 941510 380696835381053 2011861911 n FERWHITE 1000,000MG
 942793 526729700717617 1802711532 n FERWHITE 1000,000MG
 testimoni ferwhite 2 FERWHITE 1000,000MG
 947351 379575308826539 1437132402 n FERWHITE 1000,000MG
testimoni fereena ferskin 1 FERWHITE 1000,000MG


 
Harga FERWHITE 1 kg

RM139 (sm)RM149 (ss)
10 hadiah menarik menanti anda!!!!!!!!!!!!!
Free pos
Free Shaker
Free Lip Mask 
Free Eye Mask
Free 2 Foot Patch
Free 5 pcs Shieseido Mask 


Berbaloi2...::)))

nak order ?
PM/WHATSAPP 
AYDA 0123884233
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click " Older posts" for more items on the following pages

SENARAI HARGA !!

�� SENARAI HARGA ��

UPDATED 24 AUG 2017

------------------------------

�� Harga yang ditawarkan TIDAK TERMASUK POSTAGE

��POSTAGE:RM8 SM / RM12 SS

-----------------------------------

Marked with ��:

HARGA JUAL YG DITETAPKAN HQ

-----------------------------------

�� �� 1 �� ��

�� 1 MINUTE MIRACLE FOUNDATION

�� RM35 TIDAK TERMASUK POSTAGE

�� 1 MINUTE MIRACLE MASCARA

�� RM45 TIDAK TERMASUK POSTAGE

�� �� A �� ��

�� ASWAD SERUM JERAWAT

�� RM 65 SM RM 75 SS

�� ��AUDELA BY NAD ZAINAL

�� RM175 SM RM185 SS

�� ��AIJUICE DOSSIER

�� RM75 SM RM80 SS

���� B ����

���� C ����

�� CPG COSMETIC

�� CPG COMPACT POWDER

�� RM 59.90

COLOR AVAILABLE :

�� WHITE ROSE

�� NATURAL BEAUTY

�� LUXURY BEIGE

�� CPG EYEBROW

�� RM39

COLOR AVAILABLE :

�� BROWN CHOCOLATE

�� CARAMEL

�� SOFT CHOCOLATE ⛔ Out Of Stock

�� CPG LIPSTICK PEN

�� RM42 POS ASING

COLOR AVAILABLE :

�� NUDE SKIN

�� SEXY CHOC

�� RED APPLE

�� DUSTY PINK

�� CPG LIQUID FOUNDATION

�� RM75 POS ASING

COLOR AVAILABLE

�� BEAU (CERAH)

�� MAGANDA(NATURAL)

��PRAGTIGE ( GELAP)

���� D ����

�� DUOYA MASCARA BY NORAFURLA

RM30

�� DEXANDRA PREFUME

SEBOTOL RM65

2 BOTOL RM120

�� DIAN'Z PRODUCT

�� DIANZ VITAMIN C & E 2017

�� RM50

�� DIANZ NANO LIGHTENING CREAM

�� RM40

�� DIANZ NANO REMOVAL CREAM

�� RM55

�� DMS 360 PRODUCT

�� DMS SKINCARE

RM139

�� DMS SERUM STEMCELL

RM100

�� DYXY COSMETICS

�� DYXY BC CREAM FOUNDATION (BCC)

�� RM80 TIDAK TERMASUK POS

�� DYXY GREE TEA FACE MIST 160ML

�� RM 50 SM RM 55 SS

�� DYXY BRUSH

�� RM 40 SM RM 45 SS

�� COMBO ASYALLIE

( BC CREAM+ FACE MIST+ BRUSH )

�� RM140 (SM) / RM150 (SS)

�� COMBO SYAFIQAH AINA :

( BC CREAM+ FACE MIST)

�� RM115 (SM) / RM120 (SS)

���� E ����

���� F ����

���� G ����

���� H ����

�� HEZLIN SIGNATURE PRODUCT

�� THE LILY LIPTINT

�� RM29

�� MAGNIFICENT LENS

�� RM56

�� PINKISH GLOW - MIRICAL MAKE UP SPRAY

�� RM59

�� SECRET ILLUSION - BB CUSHION PERFECT FIT COMPACT

�� RM49

SKIN COLOR :

�� LIGHT

�� NATURAL

���� I ����

�� I FLAWLESS MINYAK ARGAN EMAS

RM80

�� I'OLS ILLUMINATOR PRODUCT

�� I'OLS ILLUMINATOR CODE SEXY 5 GM (MINI SIZE)

�� RM28

�� I'OLS ILLUMINATOR CODE SEXY 15GM (FULL PACK)

�� RM78

�� INAI KENING BROWN & GRAY

�� RM30 SEM RM35 SS

���� J ����

���� K ����

���� L ����

�� ELLY MAZLIN PRODUCT

�� LINAPOMPOM SOAP BY ELLY MAZLIN

�� RM24 TIDAK TERMASUK POS LAJU

�� SEFHPOMS SERUM BY ELLY MAZLIN

�� RM60 TIDAK TERMASUK POS LAJU

�� LAURA LASHES 3D MALAYSIA - BULU MATA 3D

�� RM49 TIDAK TERMASUK POS LAJU

Code Lashes:-

✅ Suzy

✅ Elsa

✅ Lucy

✅ Chloe

✅ Grace

✅ Adele

✅ Kim

✅ Blair

✅ Ivy

✅ Vera

���� M ����

�� MEDINA PRODUCT

�� SLIMMING & DETOX TEA

�� RM 15

�� KAKICANTIQ TEA

�� RM 25

�� COMBO SLIMMING & DETOX TEA + KAKICANTIQ TEA

�� RM 40

�� COMBO SLIMMING DETOX TEA + KAKICANTIQ TEA + MARYAM

�� RM75

�� MAXXSLIM BOOSTER

RM69

�� MANNIQUEEN ARGAN OIL ELIXIR 50ML

�� RM69 TIDAK TERMASUK POS LAJU

�� MANNIQUEEN ARGAN OIL ELIXIR 100ML

�� RM120 FREE POS UNT SEMENANJUNG

�� MALYEQA PRODUCT

�� MALYEQA MULTIFUCTION SERUM 30GM

�� RM95

�� MALYEQA BOOSTER SERUM 30ML

�� RM88

�� MALYEQA BOOSTER SERUM 50ML

�� RM115

�� MALYEQA AMBASSADOR COMBO (1 x Multi Action Serum 30gm

+ 1 x Booster Serum 50ml)

�� RM195

�� MALYEQA PLATINUM COMBO (1 x Multi Action Serum 30gm

+ 1 x Booster Serum 30ml)

�� RM165

�� MALYEQA PANDORA TRAVEL SET

1 x Multi action Serum 10gm

1 x Cleanser 30ml

1 x Booster Serum 15ml

1 x Wonder Soap

�� RM95

���� N ����

��NSIS PRODUCT

�� NSIS MASCARA

�� RM60

���� O ����

�� OBSESS COSMETIC

�� OBSESS DD CUSHION

�� RM79

�� OKAYA FOUNDATION

�� RM79

���� P ����

�� PEWIT PRODUCT

�� PIPIPINK STICK BLUSHER

�� RM60 BUAT MASA SEKARANG ADA PROMOSI

���� Q ����

�� QU PUTEH PRODUCT

�� QU PUTEH MILLENIA WHITENING CHAMPS

RM68

���� R ����

�� RIDZKIN LIPMATTE

RM45

MENTON :

FUSILIER :

TURKESTANICA :

COMMERCE :

DOUBLE LADY :

ENTERTAINER :

ESCAPE :

LOUVRE :

ANGELIQUE :

LINFOLIA :

�� RELIAN MASCARA

RM30

�� ROSETYRA PRODUCT

�� TRIAL BLING BLING SPRAY 30ML (BBS)

�� RM30 TIDAK MASUK POSTAGE

�� FULL BLING BLING SPRAY (BBS)

�� RM69 TIDAK MASUK POSTAGE

�� TRIAL BAKAWALI BEAUTIFYING WATER 30ML (BBW)

�� RM35 TIDAK MASUK POSTAGE

�� FULL BAKAWALI BEAUTIFYING WATER (BBW)

�� RM89 TIDAK MASUK POSTAGE

�� SNOWDROP HD

MINI 5G : RM30

FULL : RM98

�� ROSE HD

MINI 5G : RM30

FULL : RM98

�� LILY HD

MINI 5G : RM30

FULL : RM98

�� VIOLET HD

MINI 5G : RM30

FULL : RM98

�� ROSETYRA RADIANCE POWDER

TRIAL 5G : RM30

FULL : RM63

�� ROSETYRA CC CREAM

RM89

�� ROSETYRA POWER CORRECTOR

RM49

�� ROSETYRA SUPERB CONCEALER

RM49

�� RIFFAA D'HATI PRODUCT

�� RIFFAA GLOWING SPRAY

�� RM39 TAK MASUK POS

���� S ����

��SARI BEAUTEE PRODUCT

�� BOOBS UP SOAP - TAHAN 2 BLN

�� RM40 TIDAK TERMASUK POS

�� BREAST SERUM - TAHAN SEMINGGU

�� RM40 TIDAK TERMASUK POS

�� BREAST SERUM - TAHAN 4 BLN

�� RM 132 TIDAK TERMASUK POS

�� BREAST MASK - TAHAN SEMINGGU

�� RM63 TIDAK TERMASUK POS

�� SET KENING 2 MENET

�� RM25 TIDAK TERMASUK POS

���� T ����

���� U ����

���� V ����

�� VEVIOUS FULL PACK 20ML

�� RM80 FREE POS

�� VEVIOUS TRIAL PACK 5ML

�� RM23 TIDAK TERMASUK POS

���� W ����

���� Y ����

�� YARRA MOISTURISER 50ML

�� RM29 TIDAK TERMASUK POS

�� YARRA MOISTURISER 100ML

�� RM48 TAK MASUK POS

�� YARRA SCRUB SOAP 50GM

�� RM35 TAK MASUK POS

���� Z ����

-----------------------------------------------------------------------------------------

<< My Blog List >>