~

~

<< Followers >>

How To Appear Your Name At Follower Using YAHOO Sign In

1. Firstly click FOLLOW button
2. Sign in using YAHOO ID
3. Then click Agree
4. Then it will close the Box and back to the My 'BaByLiCiOuS' Collection
5. At FOLLOWER section at My 'BaByLiCiOuS' Collection Blog, u will see YOUR NAME & PIC (IF HAVE), then You CLICK OPTIONS after that CHOOSE SITE SETTINGS.
6. A new Box will appear, there you will see your profile & other things. Find word "You are Following anonymously".
7. You click word "anonymously" another small box appear, please CHOOSE "Follow Publicly" then CHECK the small square there "Include this site on your profile"
8. Click SAVE, it will back to your profile box. Lastly, click DONE at the bottom of your profile box.
9. Your name will appear at My 'BaByLiCiOuS' Collection as a Follower.
10. You will earn the benefits of VVIP Membership.Just simple dimple easy steps..You will get more discount.

<< ORDER FORM >>

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List of order:
Methods Of Delivery:
Full Delivery Address:
Payment Method:

Put a website form like this on your site.

FIND ME ON FB:

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501?sk=messages_inbox

++++++++++++++++++++++++++

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501

++++++++++++++++++++++++++

https://facebook.com/mybabyleciouscollection.blogspot

Sunday, March 6, 2016

:: JUS NUSANTARA ALMAS

JUS NUSANTARA ALMAS


Harga Pasaran: RM148
Harga Promosi: RM135 (sm) / rm145 (ss)
free pos

500ml

Jus Nusantara diperkaya dengan rumusan bahan botani yang menyimpan 1001 khasiat bagi mengatasi pelbagai jenis penyakit kronik yang menjejaskan tahap kesihatan.

a juga sarat dengan kebaikan dari sumber makanan Sunnah seperti madu, kurma dan Habbatu sSauda yang sesuai diamalkan sebagai makanan tambahan bagi melindungi tubuh anda daripada jangkitan penyakit serta meningkatkan tahap kecergasan sepanjang hari.

Selain dapat memulihkan luka luaran dan dalaman akibat kecederaan mahupun pembedahan, Jus Nusantara juga berupaya membantu merawat pelbagai jenis masalah kesihatan seperti kencing manis, tekanan darah tinggi, buasir, gout, penyakit sendi serta masalah lemah tenaga dalaman bagi para suami dan isteri.

Di samping itu juga, kandungan yang menjadi intipati produk ini juga baik untuk kesihatan dalaman wanita di mana ia mampu mengatasi masalah keputihan, menstabilkan kandungan hormon estrogen, menguatkan otot rahim, meredakan simptom-simptom menopaus serta menyerlahkan keremajaan dan kejelitaan dari dalam.

KHASIAT JUS NUSANTARA
• Membantu merawat pelbagai jenis masalah kesihatan
• Meningkatkan tahap tenaga jasmani
• Mengawal paras kolestrol dan gula dalam darah
• Menstabilkan tekanan darah
• Mengatasi masalah angin dalam badan
• Meredakan kekejangan otot
• Mengatasi masalah kelesuan
• Memulihkan luka luaran dan dalaman
• Menguatkan daya ketahanan tubuh bagi menentang serangan penyakit
• Meningkatkan tahap kesihatan secara menyeluruh
• Baik untuk merawat masalah dalaman kaum wanita

CARA PENGGUNAAN JUS NUSANTARA
1. Goncang botol sebelum minum.
2. Mulakan dengan bacaan bismillah, 3 kali selawat, doa dan niat.
3. Ambil 20 ml sebanyak 2 kali sehari iaitu sebelum sarapan pagi dan sebelum tidur pada waktu malam.
4. Simpan di tempat yang kering pada suhu bilik.




Kelebihan/Khasiat Jus Nusantara Almas

Ketahanan badan 
– Angin Ahmar/Lumpuh
– Artritis / kebas
– Buasir
– Darah beku dan anti tumor mengurangkan kesakitan
– Gastrik
– Gigitan binatang dan penawar bisa
– Keperluan serat untuk badan
– Kulit melecur
– Kulit kaki pecah
– Kecantikan kulit muka
– Luka dan kecederaan
– Gigitan serangga
– Luka dalam perut, usus dan ketumbuhan
– Mengurangkan tekanan
– Mengawal suhu badan
– Masalah jantung dan ginjal
– Masalah kitaran haid
– Mata lebam /kurang tidur
– Mencantikkan kening & bulu mata
– Melembut dan menghaluskan kulit
– Pedih ulu hati dan batu karang
– Pembedahan
– Pencernaan, keracunan dan sembelit
– Rambut (gugur / tidak lebat)
– Selepas bersalin dan sistem peranakan
– Tumbesaran dan kecergasan kanak-kanak
– Awet muda / Menaikkan seri wajah
– Memperbaiki kerosakan tisu
– Meredakan alahan dan alergi
– Kanser kulit
– Mengurangkan bengkak
– Mengurangkan parut pada badan dan muka
– Melegakan masalah kulit dan bibir kering
Kandungan Bahan Jus Nusantara Almas


Kandungan Jus Nusantara


PERTAMA: 
HABBATUS SAUDA, MADU, KURMA, DELIMA iaitu bahan-bahan Sunnah yang termaktub khasiatnya di dalam Al-Qurann dan diamalkan oleh Baginda Rasulullah SAW dan para sahabat.


KEDUA: 
TEMULAWAK, HALIA BARA, CEKUR, KUNYIT, HALBA, BUNGA CENGKIH, KULIT KAYU MANIS, LADA HITAM iaitu herba-herba hebat tempatan yang terbukti keberkesanannya sejak turun-temurun yang diamalkan oleh nenek moyang


Pembuatan Jus Nusantara ini sangat bersih, canggih, moden dan kilang yang bertaraf GMP (Amalan Perkilangan Baik) yang diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), Halal lagi Suci, 100% keluaran Bumiputera dan tak perlu diragui lagi. Mereka yang sihat juga digalakkan untuk mengambil Jus Nusantara, di samping turut memberi tenaga berpanjangan.

Testimoni Jus Nusantara Almas


"Alami ketumbuhan di pangkal peha dan ketumbuhan itu cuma kelenjar yang membengkak dan ada air. Dalam masa 10 hari mengamalkan Jus Nusantara, luka tersebut semakin kering. Alhamdullillah selepas 7 bulan luka tersebut tidak kering dan apabila mengamalkan Jus Nusantara tidak sampai 2 minggu luka tersebut menjadi kering.."

En Ali, 59 Tahun


Rohayda Hashim
"Emak saya minum Jus Nusantara untuk kurangkn gula dalam darah. Dah setahun emak menghidap kencing manis. Bacaan sebelum ini 11 tinggal 7". Alhamdulilah"

Jimi Jimmy
"Dengan sebotol sahaja Jus Nusantara, Alhamdulillah sakit lutut emak dah sembuh. Dulu solat terpaksa duduk, tapi sekarang emak dah boleh sembahyang berdiri"

Nur Kamilah
"Bayangkan tengah sarat mengandung pun saya boleh lagi menjalankan perniagaan membuat bakeri di rumah. Jika sebelum mengambil Jus Nusantara saya sering mengantuk dan gemar tidur pada waktu siang, tetapi sekarang tidak lagi. Saya semakin bertenaga walaupun dalam keadaan sarat mengandung"

Mohd Iszhar
"Isteri saya hamil dan amalkan Jus Nusantara..Alhamdulillah isteri saya lebih bertenaga. Masa ambil Jus Nusantara, kandungan dia 4 bulan lebih. Saya juga pengguna tegar Jus Nusantara. Dulu lutut saya terkehel akibat terjatuh ketika bersukan. Alhamdulillah, dengan 2 botol Jus Nusantara, lutut saya semakin kuat dan kini sudah boleh bersukan, berjoging malah bermain futsal"


Soalan soalan Lazim mengenai Jus Nusantara Almas

1)Berapa lamakah selalunya kesan awal yang dapat dilihat setelah menggunakan Jus Nusantara ?

Sekali cuba sahaja sudah boleh lihat kesan keajaiban Jus Nusantara .


2)Adakah Jus Nusantara ini boleh digunakan untuk ibu hamil dan menyusukan bayi ?

Boleh, malah bagus untuk memberikan si ibu tenaga ketika hamil.


3)Jus Nusantara ini boleh diambil bersama ubatan lain ?

Ya boleh, cuma jarakkan masa pengambilan .




Harga Pasaran: RM148
Harga Promosi: RM135 (sm) / rm145 (ss)
free pos


CONFIRM ORIGINAL ....!!! 


READY STOCK....!!! 

:: CALIPH : SUNNAH SUPPLEMENT UTK ANAK2


⚠ AMARAN.! PRODUK NI CEPAT HABIS STOK & MENJADI PILIHAN RAMAI IBU BAPA DI LUAR SANA ⚠


"Anak anda mudah lupa dan sukar pickup dalam pelajaran?”


“Dah beli mcm2 vitamin, supplement tapi tak menjadi.?”

Kalau macam tu anda tak perlu risau. Rilek, bawak bertenang.
KAMI BOLEH BANTU.!














󾮜 Caliph Sunnah Supplement - Makanan Tambahan dlm bentuk jus yg diperbuat drpd buah buahan sunnah dan diperakui sgt berkesan dlm membantuh merangsang fungsi otak kanak2.

󾮜 Hanya perlu minum 2 kali sehari. Kesan seawal 1-2 minggu pengambilan, Insyaallah.

✔ Selamat Digunakan
✔ Terjual lebih 500,000 unit di seluruh Malaysia
✔ 9 daripada 10 ibu bapa berpuas hati dgn Caliph Sunnah Supplement



Pm/whatsapp 012-3884233



Thursday, February 5, 2015

:: FLORAL MASK : BUANG BLACKHEAD SEMUDAH ABC

FLORAL MASK MURAH ORIGINAL

Floral Mask adalah masker peel off berwarna ‘ungu’ dengan haruman lavender pertama di Malaysia.
Floral Mask dirumuskan khas untuk menghapuskan whitehead / blackhead, mengawal kulit wajah berminyak dan mengecutkan jerawat bagi membantu kulit wajah anda lebih bersih berseri.
Sesuai digunakan oleh wanita mahupun lelaki seawal usia 12 tahun keatas.
Produk kami adalah 100% produk muslim dan mendapat kelulusan KKM.
Setiap pembelian 1 botol (50ML) Floral Mask anda jimat selama 2 bulan.

FLORAL MASK 2015 ORIGINAL – NEW PACKAGING

✔ LEBIH BESAR.. LEBIH NILAI

✔ STIKER DI PRINT TERUS DI ATAS BOTOL ( tidak boleh di koyak )

✔ WARNA LEBIH TERANG ( warna purple berry )

✔ PENUTUP BOTOL BERWARNA PURPLE

✔ HOLOGRAM BAHARU ! BERBENTUK BULAT ( tertulis dianpixy )

✔ NO KKM NOT140804207K



FLORAL MASK ORIGINAL – OLD PACKAGING

✔ LEBIH KECIL

✔ STIKER BOLEH DI KOYAK DEPAN DAN BELAKANG

✔ WARNA PUDAR ( purple lembut )

✔ PENUTUP BOTOL BERWARNA PUTIH

✔ HOLOGRAM BERBENTUK PETAK

✔ NO KKM NOT140804207K



FLORAL MASK FAKE VS ORIGINAL


✔ ORIGINAL – TULISAN BERBENTUK BULAT

✔ FAKE – TULISAN BERBENTUK PETAK



✔ ORIGINAL – KAKI KARTUN KEDALAM

✔ FAKE – KAKI KARTUN KELUAR



✔ ORIGINAL – NOT140804207K – NO KKM SAH / WUJUD

✔ FAKE – NOT130704508K – NO KKM TAK SAH / TAK WUJUD



soalan lazim FLORAL MASK

floral mask made in mana ?
made in malaysia..di bawah syarikat dianpixy ent.

apa keisitimewaan floral mask ?
masker peel off PERTAMA di malaysia berwarna PURPLE dgn haruman lavender utk mhapuskan whitehead / blackhead

muka sy byk jerawat ..boleh pakai ke ?
boleh.. jerawat byk dan besar pon boleh pakai.. 1 fungs utamai floral mask ia akan mengecutkan jerawat dengan cepat

kulit saya sensitif. boleh guna ke ?
boleh tak de masalah utk kulit sensitif.. floral mask sesuai utk semua jenis kulit


sakit tak kalau tarik floral mask ni ?
99.99% customer mengata tidak sakit seperti masker hitam di pasaran


apa fungsi utama floral mask ?
fungsi utama untuk mhapuskan whitehead/blackhead,mengawal kulit berminyak dan mengecut / mengurangkan jerawat

floral mask boleh kurang kan parut / jeragat ?
tidak boleh . pakai dlm msa 30 mint.. 1mggu sekali.mustahil parut n jeragat akan hilang bgitu cpt


floral mask boleh putihkan kulit.?
tidak boleh.. kami tidak memasuk ejen memutih kedlm masker kerana setgh2 customer suka pakai masker pada tmpt bermsalah saja..contoh hidung..
nnt hidung saja putih.. pp hitam.. jd kuda belang hehe


apa bahan utama floral mask ?
bahan utama floral mask adalah arang .
terdapat 7 bahan aktif yang berfungsi untuk membersihkan serta mencantikkan kulit anda
* Mempunyai MOISTURE COMPLEX untuk kulit kering dan kusam
* Vitamin A, B3, C, E untuk merawat kulit jerawat dan jeragat
* Q10 berfungsi menegangkan kulit dan mengurangkan kedutan
* HYALURONIC ACID melindungi kulit dari pencemaran dan radiasi uv



ia halal dan di jamin selamat ?
yea floral mask muslim produk dan mmpunyai KKM



umur sy 15tahun ..boleh ke guna floral mask ?
floral mask boleh di gunakan seawal 12tahun ..dan ke atas,umur 80 pon blh guna


1 botol berapa harga dan berapa kali boleh guna ?
rm39.90 tidak termasuk cas pos.. 
seminggu penggunaan minima 1 kali
1 botol 50ML / 7-8 kali guna seluruh muka = tahan 2bulan

floral mask akan buat liang roma terbuka ke ?
tidak ! tetapi selepas mggunakan ..cuci muka dgn ais mengecilkan semula liang roma


CARA GUNA MACAM NE PLAK ? SUSAH KE ??




  • Pastikan kulit anda bersih dan kering
  • Sapukan masker di seluruh muka anda atau pada bahagian yang anda inginkan seperti hidung atau kawasan yang banyak bintik hitam atau putih ( jauhi dari terkena pada kening,bibir dan kawasan mata)
  • Biarkan selama 20-25 minit sehingga masker benar - benar kering / keras
  • Tarik masker yang sudah kering / keras secara perlahan dari bawah ke arah atas muka anda & anda akan dapat lihat bintik hitam & putih melekat pada mask
  • Bersihkan muka dengan air dingin agar pori - pori tertutup dengan sempurna


SIAPA YG SEPATUTNYA GUNA FLORAL MASK NI? 

1. Ada masalah bintik hitam dan putih terutamanya dekat bhgn hidung 
2. Kulit berminyak bila sentuh sikit muka da bole rasa jari tu cam berminyak 
3. Kulit kusam gelap selam tu bole try floral mask nie sbb dia ade collagen tau 
4. Masalah jerawat yg x terawat ditambah dgn jeragat lagi




FLORAL MASK IN MEDIA


jom tgk testimoni lak ?? nama2 besar pun dah cuba ok.. siap buat video lg.. terujaaaaa ...


10934583_848035395234511_2129410917_n
Penyanyi  : Ainan Tasneem


TESTIMONI ARTIS3
Pelakon dan penyanyi : Izzue Islam 


TESTIMONI ARTISPenyanyi dan pelakon : Haleeda 
3dTop blogger : Yuyu Zulaikha
3cTop blogger : Fatin Liyana


lain2 testimoni customer ?? 
























7b

Harga Promosi: 
RM39 (sm) / rm43 (ss)
free pos


Berminat?? SMS/ Whatsapp Ayda 
012-3884233

100 tiub : sms / whatsupp 012-3528090
free pos

CONFIRM ORIGINAL ....!!! 

READY STOCK....!!! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click " Older posts" for more items on the following pages

<< My Blog List >>