~

~

<< Followers (315) >>

How To Appear Your Name At Follower Using YAHOO Sign In

1. Firstly click FOLLOW button
2. Sign in using YAHOO ID
3. Then click Agree
4. Then it will close the Box and back to the My 'BaByLiCiOuS' Collection
5. At FOLLOWER section at My 'BaByLiCiOuS' Collection Blog, u will see YOUR NAME & PIC (IF HAVE), then You CLICK OPTIONS after that CHOOSE SITE SETTINGS.
6. A new Box will appear, there you will see your profile & other things. Find word "You are Following anonymously".
7. You click word "anonymously" another small box appear, please CHOOSE "Follow Publicly" then CHECK the small square there "Include this site on your profile"
8. Click SAVE, it will back to your profile box. Lastly, click DONE at the bottom of your profile box.
9. Your name will appear at My 'BaByLiCiOuS' Collection as a Follower.
10. You will earn the benefits of VVIP Membership.Just simple dimple easy steps..You will get more discount.

<< ORDER FORM >>

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List of order:
Methods Of Delivery:
Full Delivery Address:
Payment Method:

This contact form was created by Freedback.

FIND ME ON FB:

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501?sk=messages_inbox

++++++++++++++++++++++++++

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501


FIND ME ON IG:

IG: babylicious_beauty

++++++++++++++++++++++

Thursday, July 27, 2017

:: NIQRESS SKINCARE SET , GLOWING PERSIS ARTIS KOREA

"HANYA 1 PRODUK, WAJAH MAMPU KEMBALI BERSERI & GLOWING"
.
Foto Faz Ghazaly.

Foto Faz Ghazaly.

Foto Faz Ghazaly.

Foto Faz Ghazaly.


.
Salam pagi jumaat semua, nak tanya siapa yg suka tengok cita2 korea?Mesti ramai kan yg minat tengok cita korea ni,maklumlah artis2 memang cantik2 kan.Yg pastinya kulit diorang ni dah sememangnya dah semulajadi putih tapi dengan kulit yg putih tanpa jagaan akan mudah kelihatan KUSAM dan tak ada SERI.
.
Kulit kita orang malaysia yg sawo matang atau hitam manis ni pun kalau dijaga dengan baik mampu utk dapat kulit yg berseri dan glowing.Kalau orang korea penjagaan kulit yg diorang biasa amalakan adalah seperti berikut:
1. Pencuci berasaskan minyak
2. Pencuci biasa
3. Toner
4. Serum
5. Pelembap
6. Urutan wajah
7. Mask
.
Diorang amalkan setiap hari tau, konsisten untuk dapatkan wajah yg sihat dan cantik. Mampu ke kita ni nak buat semua tu..ha.ha.ha..sehari dua boleh lah..lepas tu dah kelaut semua..he.he
.
Dengan Niqress Hydrogel hanya perlu buat sapuan 2 kali sehari pagi dan malam secara konsisten, Ringkas dan jimat dan yg paling penting anda mampu lakukanya!!.Pastinya anda pun mampu dapatkan wajah yg lebih berseri dan glowing.
.
Kalau berminat bleh terus direct whatsapp ke link bawah ni:
http://www.wasap.my/60123884233

http://www.wasap.my/60123884233
http://www.wasap.my/60123884233

PM FB PAGE : My 'BaByLiCiOuS' Collection
SMS / WHATAPPS 012-3884233

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click " Older posts" for more items on the following pages

<< My Blog List >>