~

~

<< Followers >>

How To Appear Your Name At Follower Using YAHOO Sign In

1. Firstly click FOLLOW button
2. Sign in using YAHOO ID
3. Then click Agree
4. Then it will close the Box and back to the My 'BaByLiCiOuS' Collection
5. At FOLLOWER section at My 'BaByLiCiOuS' Collection Blog, u will see YOUR NAME & PIC (IF HAVE), then You CLICK OPTIONS after that CHOOSE SITE SETTINGS.
6. A new Box will appear, there you will see your profile & other things. Find word "You are Following anonymously".
7. You click word "anonymously" another small box appear, please CHOOSE "Follow Publicly" then CHECK the small square there "Include this site on your profile"
8. Click SAVE, it will back to your profile box. Lastly, click DONE at the bottom of your profile box.
9. Your name will appear at My 'BaByLiCiOuS' Collection as a Follower.
10. You will earn the benefits of VVIP Membership.Just simple dimple easy steps..You will get more discount.

<< ORDER FORM >>

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List of order:
Methods Of Delivery:
Full Delivery Address:
Payment Method:

Put a website form like this on your site.

FIND ME ON FB:

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501?sk=messages_inbox

++++++++++++++++++++++++++

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501

++++++++++++++++++++++++++

https://facebook.com/mybabyleciouscollection.blogspot

Tuesday, February 26, 2013

:: Jamu Seri Bonda MURAH & BERKESAN

Jamu Seri Bonda - Jamu Pilihan No 1 Masa Kini..Terlaris di pasaran
100% herba....KKM no MAL10043746TC
 

Antara komen pengguna setia JSB....rugi x cuba...
* sembelit dah ok..::))
* period yg dah lama menyepi, kini kembali teratur setiap bulan
* senggugut pun dah hilang
* tubuh rase ringan je...hilang lenguh2 pd badan
* breast rase denyut2 masa awal2 makan, skrg nampak berisi n pejal jerrr
* kesan jerawat dan parut di wajah makin pudar
* masalah keputihan dah selesai
* wajah segar dan kemerahan
* sakit pinggang dah ok..
* keintiman ??? ramai customer kata macam baru kawin jer rase..suami mmg puas hati

* ade wanita yg selama ni bergantung dgn pil klinik / farmasi utk dtg bulan, ader yg bertahun2 tak dtg bulan..alhamdulillah dgn 2 botol JSB, period kini kembali teratur setiap bulan
* ade anak dara yg mengalami sembelit seriuos dan perut buncit...juga bergantung kpd fiber utk melawaskan pembuangan..dgn JSB, masalah sembelit kini selesai
* ade ibu yg menyusu, tetapi susu bdn sedikit, Dgn JSB hanya 3 hari, Alhamdulillah susu badan melimpah ruah

Dengan JSB Insyaallah..tak akan mengecewakan..kita hanya berusaha..selebihnya ketentuan darinya .. 




 Ibu yg menyusu jgn takut utk mencuba JSB, insyaallah akan memperbanyakkan susu

 hanya dalam masa kurang dari 7 hari, anda akan dapat rasakan perubahan yang positif, baik dari segi dalaman dan luaran.dalaman lebih mantap, luaran juga lebih tampak berseri dan wajah juga akan menjadi kemerah-merahan. cubalah hari ini! ;)

Jamu seri boda diadun dr 100% herba dan rempah ratus terpilih bg mengekalkan mutu, kualiti serta kepuasan pengguna. Kami tiada bhn berunsur kimia. Semuanya semulajadi. Dicipta khas utk wanita terutama ibu selepas bersalin

Anda masih tercari2 suplemen yg mampu memberi kesan secara menyeluruh?baik utk dalaman dan luaran?anda masih dalam dilema ekoran drpd prestasi anda terhadap pasangan kurang memuaskan?kulit kusam dan tak bermaya?wajah dah ta
k berseri mcm dulu? dah tak ketat dan breast juga dh x anjal mcm dulu?


 Antara  pengguna setia:
~ wanita berkahwin (berumur sehingga 60thn) - utk kesihatan dalaman dan luaran
~ wanita menyusukan anak : susu semakin banyak
~ wanita yg sedang berusaha utk hamil...Insyaallah
~ Ibu yg dlm pantang : bersalin normal / ceaser
~ anak dara : mampu merawat senggugut, haid tdk teratur, keputihan, sembelit

** yg penting, jamu ini tiada campuran bahan kimia, 100% herba , mempunyai KKM , tidak panas ...And harga pun murah ::))))



Belanja ciput, khasiat banyak...berbaloi2 :
* kembali dara
* mengetatkan otot faraj
* mengembalikan keinginan bersama suami
* membekalkan tenaga tambahan
* menganjalkan payudara
* mengurangkan risiko kanser servik dan payudara
* menghangatkan hubungan intim
* membantu mendapatkan zuriat
* merawat keputihan
* mencegah/ merawat bau di vagina
* menghilangkan gatal2 di vagina
* mencantik/ menaganjalkan kulit
* mencerahkan kulit
* melancarkan peredaran darah
* menghilangkan senggugut / menstabilkan kitaran haid
* melegakan kekejangan otot
* awet muda dan wajah berseri
* melawaskan pembuangan air besar / kecil
* tubuh menjadi ringan
* mengatasi masalah rekahan tumit kaki
* baik utk pesakit kencing manis ( menghilangkan kesan kehitaman pd kulit akibat penyakit ini)

Cara Pengambilan JSB :
1. Anak Dara (21thn ke bwh) : 1 kapsul sehari selepas sarapan
2. Anak Dara (21thn ke atas) : 1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
3. Wanita Berkahwin : 1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
4. Ibu menyusu ( baby 6 bln ke bawah) : 1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
5. Ibu menyusu ( baby 6 bln ke atas) :2 kapsul selepas sarapan + 2 kapsul sblm tidur
6. Wanita ingin hamil : 2 kapsul selepas sarapan + 2 kapsul sblm tidur
7. Ibu dlm pantang : bersalin normal, ambil JSB selepas hr ke 20 1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
8. Ibu dlm pantang : bersalin ceaser, ambil JSB selepas hr ke 30 :1 kapsul selepas sarapan + 1 kapsul sblm tidur
**** ibu menyusu dan dalam pantang yg menyusu bayi hanya dihadkan 2 kapsul sehari bg mengelakkan bayi kembung @ sebagainya
**** pastikan anda mengambil sekurang-kurangnya 8 gelas air putih sehari
**** jika mengalami lenguh2 di bhgn tertentu @ haid menjadi lewat bbrp hari @ pening, itu cuma tindakbalas awal pengambilan JSB. Teruskan amal JSB, insyaallah simptom tersebut akan beransur hilang




Penting :
Makan JSB selepas makan
JSB tidak boleh diambil semasa period
JSB tidak boleh diambil oleh wanita mengandung
JSB tidak boleh diambil oleh pesakit darah tinggi kronik

Puan Zana, Pahang
As salam...  Ayu,  memang best la akak makan JSB ni. Hilang semua sakit-sakit urat. Badan terasa  ringan. Maklumlah, akak dah anak 3. Buat kerja semua nak cepat.  Bila amalkan JSB ni badan tetap cergas. Kawan-kawan akak pun ramai dah tegur muka nampak berseri. Dan yang paling penting bab-bab bersama suami  memang best... Akak rasa OK sanga-sangat sebab kesan JSB ni cepat dan harga berpatutan.  Akak harus mengamalkan JSB ini secara berterusan.. tiap-tiap bulan.. Memang wajib.

Puan Ekin, Johor
As salam… Sebelum ni badan rasa sakit-sakit dan susah nak buang air besar. Period pun tak teratur, datang 2-3 bulan sekali. Lepas 5 hari makan JSB, rasa ada kelainan terutama sekali dengan period. Setiap bulan datang period. Bangun tidur pun dah tak terasa sakit dalam bada. Pembuangan air besar pun lawas. Untuk makluman, saya dah setahun kahwin tapi belum ada rezeki untuk mendapatkan  anak. Alhamdulillah selepas habis botol yg ke 4 saya disahkan mengandung 2  bulan. Memang sangat-sangat gembira. Lagi-lagi suami. Insyaallah bulan 6 ni saya bersalin. Doakan sumua selamat ya.Thanks ALLAH  dan  thanks JSB.  Saya akan pastikan JSB menajadi teman saya semasa di dalam pantang nanti.
Cik Suhaila, Putrajaya
Setelah 5 hari MC, sakit pinggang akibat jatuh ketika bermain bola jaring, tercari-cari apakah ubat yang boleh melegakan rasa sakit ni. Dalam pencarian tu, ternampak tag dari seorang kawan mengenai JSB, saya terus likeFacebook  JSB. Dari situ, saya terus jatuh cinta dengan JSB. Setelah mengamalkannya, Alhamdulillah kesakitan pada pinggang saya semakin hilang. Malah badan juga menjadi ringan dan tidak mudah letih walaupun kesibukan dengan kerja seharian. Keputihan dan senggugut juga  hilang. Wajah saya jadi kemerah-merahan dan kata rakan sekerja, saya semakin berseri.  Sehingga kini, saya masih mengamalkan JSB. I love JSB!  Terbaik lah.

Puan Hazura, Perak

Saya sangat berterima kasih kepada JSB kerana memperkenalkan saya supplement hebat ini. Masalah sembelit dan sakit pinggang selepas melahirkan anak serta angin dalam badan sudah hilang. Hubungan bersama suami pula semakin erat dan lebih bertenaga. Di samping itu, JSB juga membuatkan kulit saya terasa mulus dan lembab.  Jerawat di belakang badan yang saya hadapi juga hilang. Dengan hanya sebotol JSB, saya mampu menyelesaikan pelbagai masalah yg sering di hadapi oleh kaum wanita.. Memang sesuai dengan tagline JSB, ‘Rahsia untukmu wanita’ kerana saya dapat rasakan rahsia itu. Kini saya tidak lagi memerlukan banyak supplement untuk kelihatan cantik dan bertenaga kerana JSB sudah memadai bagi saya.



























Harga:
RM39 
** poslaju RM6 (SM) / RM9 (SS)
 (60 capsule)


Nak order ??
Boleh isi form kat atas 
@ sms / whatsupp 012-3884233

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click " Older posts" for more items on the following pages

<< My Blog List >>