~

~

<< Followers >>

How To Appear Your Name At Follower Using YAHOO Sign In

1. Firstly click FOLLOW button
2. Sign in using YAHOO ID
3. Then click Agree
4. Then it will close the Box and back to the My 'BaByLiCiOuS' Collection
5. At FOLLOWER section at My 'BaByLiCiOuS' Collection Blog, u will see YOUR NAME & PIC (IF HAVE), then You CLICK OPTIONS after that CHOOSE SITE SETTINGS.
6. A new Box will appear, there you will see your profile & other things. Find word "You are Following anonymously".
7. You click word "anonymously" another small box appear, please CHOOSE "Follow Publicly" then CHECK the small square there "Include this site on your profile"
8. Click SAVE, it will back to your profile box. Lastly, click DONE at the bottom of your profile box.
9. Your name will appear at My 'BaByLiCiOuS' Collection as a Follower.
10. You will earn the benefits of VVIP Membership.Just simple dimple easy steps..You will get more discount.

<< ORDER FORM >>

Full Name:
Email Address:
Contact No:
List of order:
Methods Of Delivery:
Full Delivery Address:
Payment Method:

Put a website form like this on your site.

FIND ME ON FB:

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501?sk=messages_inbox

++++++++++++++++++++++++++

https://www.facebook.com/pages/My-BaByLiCiOuS-Collection/171901053501

++++++++++++++++++++++++++

https://facebook.com/mybabyleciouscollection.blogspot

Sunday, April 14, 2013

:: FER' WHITE PURE L-GLUTATHIONE COLLAGEN 500000MG




Produk ni nampak macam sama dengan AURAWHITE..Tapi sebenarnya kandungan produk FER'WHITE dan aurawhite adalah tidak sama..Harga produk FERWHITE ni murah sebab pengasas produk ni ada kilang sendiri..So tak melibatkan orang tengah dan yang paling penting produk ini sememangnya mampu milik oleh semua golongan..dan dan dan FERWHITE nie setanding dengan produk antarabangsa ye uolsss..hehehe


Kebaikan FERWHITE :

--------------------------

- mampu mencerahkan & gebukan kulit 1 badan

- membersihkan kulit drpd jerawat yg teruk / jeragat /pigmentasi - hilangkan parut dn liang pori terbuka..

- kulit akan terasa anjal & tegang

-memberi vitamin pd kulit 

-menghilangkan kulit kusam
- Mengurangkan kedutan dan garis halus
- Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata.
- mencegah pigmentasi
- Memudarkan jeragat dan tompok-tompok hitam
- Menpercepatkan penyembuhan luka
- menguatkan saluran darah dan tulang
- Mempercepatkan penyembuhan luka pada kulit.
- MENCANTIKKAN KULIT, MELICIN & MENEGANGKAN kulit.
- Mengurangi jerawat
- Kulit terasa lembut dan kenyal










INFO FER'WHITE :

L-Glutathione Bertindak sebagai anti oksida yg dpt mencerahkan warna kulit. Glutathione mmg sedia ada di dlm manusia cuma bezanya tinggi dan rendah sahaja, juga merupakan agen imunisasi dan detoksi.

KOLAGEN Membina sel-sel baru, menguatkan ikatan sel kulit dan membolehkan kulit jadi tegang, cerah dan cantik.

HYALURONIC ACID Penting untuk sendi, kulit, mata, gusi dan rambut. Semakin tua HA akan semakin kurang. HA berfungsi utk melembapkan kulit, menegangkan kulit dgn pembentukan kolagen, menghilangkan garis halus dan menstabilkan metabolisma badan.

ACAIBERRY Anti oksidan, slimming, mampu melawan radikal bebas dan awet muda

L-CARNITINE Anti oksidan, membaiki sel badan dgn pantas

DEXTROSE ANDIROUS Anti penuaan

ACID FOLIC Co-enzyme dlm sintesis DNA dan RNA. Penting utk pecahan dan sel penyalinan kulit.

MALIC ACID Menentang jangkitan kuman dan bakteria dan mikro organisma dlm Ferwhite

STRAWBERRY Anti oksidan, menegangkan kulit, merawat kulit dan melembapkan kulit

L-TAURINE Anti oksidan dan membaiki sel-sel badan

APPLE STEM CELL Membantu melambatkan proses penuaan, membaiki sel-sel kulit, kulit menjadi tegang dgn amalan pengambilannya

ESTRAK MANGGIS Membantu merawat kulit dan menyembuhkan jerawat. Menjadikan kulit lebih cantik

DSM RDA VITAMIN MIX Vit A-kulit jerawat dan kulit keping Vit B-menjaga sistem penghadaman, saraf dan menyerap nutrient Vit C-pembentukan dan memelihara kolagen Vit D-membantu menyerap kalsium Vit E-membantu kulit kelihatan muda, membantutkan penuaan akibat radikal bebas Vit K-memelihara sel dlm badan supaya kekal sihat








CARA2 PENGAMBILAN FER'WHITE BY FEREENA ♥


Ambil separuh scoop Fer'white dan dibancuh dgn 120ml air. Goncang menggunakan shaker yg diberikan secara percuma sehingga larut. Uollss akan nampak buih yg sgt byk. Ini menandakan kandungan collagen yg tggi di dalam Fer'white. Jika tidak suka buih, uollss boleh kacau shj dgn sudu.
Utk kesan yg efektif, elakkan pengambilan kaffein. Amalkan meminum Fer'white sekali sehari. Boleh diambil 30min sebelum sarapan atau sejam selepas makan.




# 1 jar Fer'white = 500g



# 1 scoop = 20g



# 1/2 scoop = 10g = 50 hari



  120ML


Kelulusan dari KKM untuk Ferwhite Pure L-Glutathione Collagen 500000mg












a) 1 jar tu brapa gram? - 500 gm dear

b) 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)


c) Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 STRAWBERRY..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..


d) Jar tu plastik ke ? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..


e) Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..


f) Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
-FERWHTE selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..


g) Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja

h) Cara makan Ferwhite ?
- Ambil separuh scoop ferwhite dan Bancuh dengan air Sejuk Serta air biasa .. Elok di minum 30minit sebelum makan atau pun sejam selepas makan .. Tak da pantang Larang .. Separ0h sc0op sgt-sgt Jimat ... yang best minum Ferwhite ni, kita akan rasa kenyang dn tak perlu makan apa-2, s0 dpt lah kurangkan berat badan anda semua ;)

i) Berapa ML air untuk banc0h Ferwhite ?
- Air ikut kesedapan rasa , dear


j) Ibu yang tengah Mengandung b0leh mengamalkan Ferwhite tak ?
- Yes...b0leh sgt tapi selepas kandungan 6 bln.


k) Ibu yang menyusukan anak b0leh jugak ke ?
- B0leh sgt-sgt.. Kulit bayi p0n akan cantik & putih melepak jgk ;)




FERWHITE VS AURAWHITE

Sebab ada yang tanya apa beza dua-dua ni..hari ni firash nak jawab..hehe


BEZA nyer 2 Produk!!


FerWhite:

-500000mg!!.Bukan Pure Collagen(mix bhn- Kolagen Ikan talapaia, L gluthathione,acaiberry, ekstrak mangosteen, vitamin a, b, c, d, e, dan k, hyarulonic acid, L -carnitine, l taurine, folic asid, protein, dextrose,.....dan yg paling mahal epal stem cell +grape seed ekstrak-minum -permulaan 1/2 scoop pagi n 1/2 scoop mlm)~thn 1-2 bulan(perisa strawberry)

AURAwhite:

-400000mg!!! bkn PURE Collagen yer(mix bahan-♥ Kolagen ikan talapia+GLUTA + VITAMIN C + HYALURONIC ACID dgn bahan semulajadi lain seperti lemon,turnip,strawberry,maquiberry,papaya,sarang burung,astaxanthin,pineback+ TRIPLE STEMCELL tomato,roselle,apple ♥--permulaan 2 scoop(pagi n mlm)~thn 1-2 bulan(perisa lemon berry)


harga ferwhite - rm90 semenanjung/rm105 sabah&sarawak

harga aurawhite - rm140 semenanjung / rm160 sabah&sarawak

FER'WHITE mampu menjadikan kulit lebih cerah, licin & awet muda serta meninggikn kadar metabolisme & berkeupayaan menurunkn berat badan kerana mengandungi Acai Berry yg terkenal dgn anti-oksidan yg tinggi.

FER'WHITE mengandungi agen pencerahan iaitu Glutathione & vitamin2 yg perlu untuk mengaktifkn peranan Glutathione dlm proses penyerapan untuk memberi hasil yg terbaik.
FER'WHITE mempunyai kelulusan KKM & terbukti selamat untuk pengambilan.



TESTIMONI FERWHITE : 







 






FERWHITE


RM90 (SM)

RM95 (SS) 
10 FREE GIFT JUGA MENANTI ANDAAAA !!
♥ PERCUMA 1 SHAKER
♥ PERCUMA 1 MASKER MUKA (memutihkan & melembapkan wajah)
♥ PERCUMA 2 SHISEIDO BLACKMASK (menarik keluar blackhead&whitehead)
♥ PERCUMA 2 SHISEIDO WHITEMASK (menarik keluar blackhead&whitehead)
♥ PERCUMA 1 CRYSTAL COLLAGEN EYE MASK ( merawat eyebag)
♥ PERCUMA 1 CRYSTAL COLLAGEN LIP MASK (merawat bibir kering)
♥ PERCUMA 2 FOOT PATCH ( menarik toksin keluar dari badan)
♥ PERCUMA POS
Berminat? PM/Whatsapp Ayda 
0123884233 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Please click " Older posts" for more items on the following pages

<< My Blog List >>